האם חבר כנסת לשעבר 'נרכש' על ידי בעלי אינטרסים?

    גורמים במפלגה של הח"כ טוענים כי הוא למעשה נסחט על ידי מולקנדוב וכי זה בחר להעליל עליו על רקע סירובו להיכנס עמו לשותפות עסקית
    איתי גדסי 1 Comment on האם חבר כנסת לשעבר 'נרכש' על ידי בעלי אינטרסים?

    הבוקר פורסמה פרשה חדשה סביב קשר בעייתי לכאורה שקיים חבר כנסת לשעבר הנמנה על המפלגות החרדיות שלכאורה קיבל כסף בכדי לקדם חוקים • הסיפור המלא

    גורמים במפלגה של הח"כ טוענים כי הוא למעשה נסחט על ידי מולקנדוב וכי זה בחר להעליל עליו על רקע סירובו להיכנס עמו לשותפות עסקית
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שני) פורסמה פרשה חדשה סביב קשר בעייתי לכאורה שקיים חבר כנסת לשעבר הנמנה על המפלגות החרדיות שלכאורה קיבל כסף מברוקר כדי לקדם חוקים. אשת התקשורת אילנה דיין ערכה תחקיר שחושף עדות של איש עסקים על מערכת היחסים הלכאורה בעייתית.

    העדות שנחשפת היא של איש העסקים דניאל מולקנדוב, וכי היא מעידה לכאורה על מערכת יחסים מושחתת שהתנהלה לכאורה במשך כעשר שנים בינו לבין ח"כ לשעבר.

    מנגד, הח"כ שעומד במרכז הפרשה מכחיש שקיבל כסף או טובות הנאה וטוען כי כל פעולותיו הפרלמנטריות נעשו לטובת הציבור.

    דיין אצמרה הבוקר ב'גלי צה"ל' כי "מדובר בחבר כנסת שפוגש חבר בשם דניאל מולקנדוב – ברוקר מבריק שגם עשה תשואות פנטסטיות וגם עורר ביקורת בשוק ההון וברשות לניירות ערך. ההיכרות מתחילה בשנת 2003. אבל הסיפור עולה מדרגה כאשר מולקנדוב נעצר בחשד לעבירות על חוקי ניירות ערך. חבר הכנסת פונה אליו ואומר לו: 'פניתי לאיש בכיר מאוד במערכת הפוליטית כדי שיקצרו לך את תקופת המעצר'.

    "ככה זה מתחיל, וכאשר מולקנדוב עומד לדין הוא מכתיב בעצם לח"כ – חוק שילבין את מעשיו בדיעבד. הח"כ עושה מאמצים אדירים להעביר את החוק בכנסת. כל אותה התקופה עוברים סכומי כסף אדירים וטובות הנאה – מחליפים ידיים", לדבריה, "החומרים שאנחנו חושפות מעלים סימני שאלה מאוד-מאוד קשים לגבי מערכת היחסים הזאת שאף אחד לא ידע עליה בתוך הכנסת".

    גורמים במפלגה של הח"כ טוענים כי הוא למעשה נסחט על ידי מולקנדוב וכי זה בחר להעליל עליו על רקע סירובו להיכנס עמו לשותפות עסקית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל זה לא מגיע לאפס קצהו
      ל"רכישת" חבר העיריה אבי דיין על ידי יהדות התורה באלעד
      הגב' דיין מוזמנת לבא ולהשוות!!!!!!!!